جزیره متروک شما قرار است شلوغ شود. چه تعداد از روستائیان می توانید در Animal Crossing: Horizons جدید داشته باشید؟ پاسخ این پرسش ممکن است شما را شگفت زده کند. اگرچه آنها خواهند آمد و خواهند رفت ، شما می توانید در این بازی 383 روستاییان حیوانات را ملاقات ، سلام و دوست داشته باشید. و این حتی ممکن است شماره نهایی نباشد.
تام نوک روز جمعه در صفحه رسمی توییتر حیوانات عبور از توییتر توئیت کرد که مشغول ارسال نامه هایی درمورد بسته فرار از جزیره متروک است. " و همه!" گفت: Nook. این همراه با تصویری بود که پیش از بسیاری از چهره های تازه و آشنا که به عنوان بخشی از زندگی در جزیره با آنها روبرو می شوید ، پیش نمایش بود.
این تعداد زیادی از روستاییان است . اما چند نفر از آنها جدید هستند؟ چه کسی برمی گردد؟ تعداد خوب افراد موجود در ویکی گذرگاه حیوانات ، تقریباً 150 چهره آشنا را که به عقب باز می گردند تأیید کرده اند. این لیست شامل بچه گربه ، فلورا ، جانوران ، کویینی ، تیبالت ، بید و شخصیت های بسیار شایان ستایش و شخصیتی دیگر است. طرفداران چشم تیز همچنین اقدام به جمع آوری لیست گربه ها ، توله ها ، بزها و سایر حیواناتی که هنوز در مواد تبلیغاتی برای New Horizons جدید آمده اند ، کرده اند.
نکته دیگر که باید در مورد این لیست گسترده در نظر بگیرید این است که چه تعداد از همسایگان این جزیره می توانند در یک زمان پشتیبانی کنند. تام نوک مغول املاک و مستغلات هنوز جزییاتی در مورد چگونگی وسعت دهی روستای شما نگذاشته است - قبل از هر چیز ، فقط می توانید خیلی بزرگ شوید قبل از اینکه شهرک شما به دریا برخورد کند. دوباره ، این بزرگترین بازی Animal Crossing است که با امکان بازدید از جزایر جدید و حتی برخی از کارکردهای چند نفره تکمیل شده است. حداکثر هشت نفر می توانند همزمان با ساکنان جزیره دیدار کنند.
اگر این شایعات درست باشد ، این لیست چشمگیر از 383 روستایی ممکن است در آینده با افزودن رویدادهای محدود و حتی DLC در آینده رشد کند.
توصیه شده
بعدی
آیا عبور حیوانات: Horizons های جدید دارای ریزگردها هستند؟
عبور حیوانات: افق های جدید
توسط دالی ویلهلم / فوریه. 20، 2020 5:06 EST
Microtransactions به عنوان بسیاری از گیمرها مورد استفاده قرار گرفته است. این پیشرفت تا جایی پیش رفته است که برخی از کشورها به دلیل ماهیت استثماری و غارتگرانه خود به سمت ریزگردشهای آشکار ممنوع شده اند.
با وجود اعتراض عمومی ، ریزگردها به سمت حق رای دادن گسترش یافته اند که قبلاً از آنها پشتیبانی نمی کردند ، از جمله چندین بازی نینتندو. آیا این به معنی عبور حیوانات است: New Horizons در صورت جلب پول در صورتی که روند سؤال برانگیز داشته باشد ، از شکایت پیروی می کند؟
پاسخ به این سؤال تا زمان انتشار بازی دشوار خواهد بود و حتی قبل از بروزرسانی ممکن است مدتی قبل از بروزرسانی در مطالب اضافی و پولی گیر شوید. این اتفاقی است که با برخی از پر درآمد ترین بازی های موبایل نینتندو گرفته است. Fire Emblem Heroes اخیراً در پی پیمایش Animal Crossing: سرویس اشتراک حق بیمه 8 دلاری کمپینگ جیبی کمپین ، مبلغ 10 دلار ماهانه اضافه کرده است. هواداران مدتهاست از اینکه چطور کمپ جیبی به طور پیوسته با جابجایی های خرد تبدیل شده است ، گله می کنند. تام نوک فقط تلاش برای ورود به جیب شما را متوقف نخواهد کرد.
اگر بازی موبایل دارای ریزگردها است ، باید انتظار داشته باشید که Animal Crossing: New Horizons به طور کامل انجام شود و از همان روش های پول شویی استفاده کند؟ برخی از طرفداران امتیاز ESRB بازی را در Nintendo eShop مشاهده می کنند که این امر را نشان می دهد. به تازگی ، هیئت مدیره رتبه بندی نرم افزار سرگرمی شروع به برچسب زدن بازی هایی کرده است که خریدهای درون بازی دارند تا به بازیکنان (و احتمالاً والدین) هشدار دهند که شاید آنها مجبور باشند پول بیشتری در این بازی صرف کنند تا فقط از قیمت برچسب.
بله ، عبور از حیوانات: New Horizons اخطار خریدهای درون بازی را به همراه دارد. با این حال ، این اثبات قطعی نیست که عنوان شامل جعبه های غارت شده یا انواع دیگر انتقال های کوچک باشد. هنگامی که Animal Crossing: New Horizons در تاریخ 20 مارس 2020 منتشر می شود ، حقیقت پدیدار خواهد شد.
توصیه شده
بعدی
روند بازی های ویدیویی که باید متوقف شود
توسط کارمندان Looper / اوت. 20، 2015 4:26 EST / بروزرسانی شده: 11 آوریل 2018 2:14 بعد از ظهر EST
با پیشرفت صنعت بازی های ویدئویی در چند دهه گذشته ، روندها پیش رفته و از بین رفته اند ، و برخی نیز درگیر آن شده اند ، اما چندین مورد وجود دارند که به طور جدی باید متوقف شوند. بیایید تعداد معدودی از بدترینها را کشف کنیم.
معاملات خرد در بازیهایی که هزینه ای دارند
اگر یک بازی رایگان را دانلود کنید که دارای ریزگردها باشد ، انجمن بازی ها اکثراً آن مدل قیمت گذاری را می پذیرند. بازی اصلی را اساساً به صورت رایگان دریافت خواهید کرد ، اما این گزینه را دارد که به کلاه یا لباس بپردازید. در بسیاری از بازی ها ، این مدل در صورتی کار می کند که خود بازی مانند Dota 2 ، League of Legends ، Team Fortress 2 اعتیاد آور باشد.
اما برای بازی هایی که هزینه بالایی دارند و شامل ریزگردها هستند؟ وو ، صنعت بازی ، برای یک دقیقه در آنجا مستقر شوید. اگر به من اجازه می دهید همان مواردی را که می توانم بپردازم باز کنم ، این هیچ مشکلی نیست. خوب است اگر یک بسته اسلحه را برای افراد تنبل در Call of Duty بفروشید ، اما آن را در پشت پولی دیگر قفل نکنید ، مگر اینکه این یک محتوای مهم مانند نقشه های داستان یا چند نفره باشد. به عنوان مشتری ، ناشر بازی به ما احترام بگذارید.
کمپین های Kickstarter را بطور ضعیف اجرا کنید
این یک چیز است که می توانید ایده جدید و خلاقانه خود را بجا آورید
آن را به طور کلی به جامعه علاقه مندان به اینترنت علاقه مند کنید و از آنها در تأمین بودجه پروژه رویایی خود بخواهید. دیگر این است که از جامعه علاقه مندان درخواست کنید وقتی هنوز از اولین دور سرمایه گذاری خود محصولی را تحویل نگرفتید ، به طور مداوم از شما حمایت کنند. اگر در تلاش برای بدست آوردن چیزی از درهای تبلیغاتی ، چندین کمپین شلوغی را اجرا می کنید ، نه تنها به شهرت خود بلکه در کل صنعت توسعه بازی آسیب می رسانید.
الگوی سنتی - که در آن توسعه دهندگان بازی را ایجاد می کنند و ناشران از آن سرمایه گذاری می کنند - در بیشتر موارد خوب عمل می کند. این راهی را به ناشر می دهد که بتواند سرمایه گذاری را بازگرداند ، راهی برای ساخت بازی ها در اختیار توسعه دهنده قرار می دهد و بازی جدید و جالب را به گیمر می دهد. این برای هر استودیوی خارج از کشور نیست ، به همین دلیل است که سیستم عامل هایی مانند Kickstarter و Indie برای استودیوهای کوچک indie که به دنبال ساخت بازی مورد نظر خود هستند - و برای طرفداران که آن را می خواستند ، بسیار موفق شده اند. اما بسیاری از گروه ها در تلاشند تا از پدیده Kickstarter سود ببرند ، در نتیجه پروژه های ناموفق و کمبود ارتباط با پشتیبانان به وجود آمده است. با این کار ، به آرامی اعتماد گیمرها به این سیستم جدید رو به رو می شود . سیستمی که هنوز می تواند آینده توسعه بازی را ثابت کند.
انتشار بازی های Busted
در روزهای ابتدایی بازی های ویدئویی ، توسعه دهندگان و ناشران مجبور بودند قبل از برخورد به قفسه های فروشگاه ، بازی ها را به همان شکلی که ممکن است انجام دهند ، بسازند. این به این دلیل است که تکه ها چیز خاصی نبودند و بروزرسانی های سیستم و بازی حتی مورد توجه نسل های کنسول پیش از اینترنت نبود. سپس ، اگر یک بازی با یک اشکال یا دو ارسال شود ، هیچ مشکلی برای رفع آن وجود نخواهد داشت (مگر اینکه در نسخه های بعدی که برای چاپ رفته بودند ، تجدید نظر شود).
امروزه ، کشتی ها بازی ها همه وقت خراب می شوند ، تقریباً دائماً. فقط کافی است به Assassin's Creed 2014 نگاه کنید: اگر به مدارکی در این زمینه احتیاج دارید وحدت خواهید یافت. به مثالهای بیشتری نیاز دارید؟ Halo: The Master Chief Collection ، Battlefield 4 و DriveClub فقط چند مورد از جریان اصلی است که فقط از آن سال مشاهده می شود. مطمئناً ، تکه ها می توانند در طی چند هفته یا چند ماه بسیاری از مشکلات اساسی را برطرف کنند ، اما معمولاً آن مرحله اولیه است که بیشتر بازیکنان در معرض بازی قرار دارند. این تجربه کمتری را برای بازیکن ایجاد می کند و به طور مداوم نوار کیفیت برای انتشار را در سراسر صنعت پایین می آورد.
توسعه دهندگان: برای زمان QA بیشتر برای بازی های خود مبارزه کنید. ناشران ، با برنامه زمانی توسعه خود انعطاف پذیر تر باشند و زمان بیشتری را برای بررسی های با کیفیت اختصاص دهید. دارندگان بسترهای نرم افزاری: استانداردهای بالاتر را برای انتشار در سیستم عامل خود تنظیم کنید. از مهر تأیید نینتندو بیاموزید.
درباره این سایت